NYGIFT!

Kategori: Allmänt

Sådärja, då var det officiellt Fru Elezi :)

30/04-10 Vigde vi oss på kommunhuset, enkelt, fint, och alldeles underbart men mina nära och kära vid vår sida.
Det var helt enkelt en oförglömlig Valborg att minnas.
Tack till er som firade med oss, och tack för att ni finns!....
Emma..... Sååå, söt,,,, Hade det inte varit för dig så hade jag inte varit så fin i håret som vad jag blev, och ett super stöd för min bröllops feber... :)
Love you...
Ari...... Vi kunde klart inte haft en bättre best man, tack för att du överlämnade ringarna och gav oss ett gott skratt... Älskar dig min bror...
Mamma och Pappa och extra mamma och pappa med mina plus syskon....
Utan er min familj och mina vänner är jag inget...

Tack till er alla!...

Och får inte glömma min älskade make Loni, du är hela världen för mig, min kärlek till dig känner inga gränser.
Underbara Loni, Jag älskar dig så som ingen annan kan förstå!
För alltid du och jag....

Min lilla underbara familj... Jag, Loni och vår underbara son William..
Mammas lilla skatt...
Älskar dig så det gör ont....
Finns inget i världen som är så starkt som min kärlek till dig...
Tillsammans vi tre är den största kärleken på jorden!.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: